środa, 25 marca 2009

Kreativ Blogger Award

Naprawdę nie wiem, co mam powiedzieć... Otrzymałam nominację do nagrody Kreativ Blogger Award... Dziękuję Ci, myBrulion!
Czytając Twój blog, a także inne, które obserwuję, nie czuję się wcale „kreatywna”. Zwłaszcza że nie aktualizowałam swojego bloga od ponad miesiąca i zastałam na nim trochę bałaganu. Cóż, życie :-).
Tym bardziej jest mi więc miło. Ogromnie miło i ciepło na sercu, że o mnie pomyślałeś :-).

Przyznam, że podobnie jak mój „nominator”, ja też nie miałam pojęcia o istnieniu tej nagrody. Ale już dowiedziałam się, że mam teraz zaszczytne zadanie przekazania Kreativa dalej. Och, dwojga z moich mocnych faworytów chyba nominować nie mogę (?), ponieważ są już laureatami:
myBrulion (na którego blog zaglądam bez porównania częściej niż on na mój :-) oraz
Emma (Ptasia piosenka).

Oto więc:

Zenza (Zbierane w dni powszednie)
Cma (Abre Los Ojos...)
Joanna (nieprzygody)
justasketch (Boys Dream Too)
Ham (London Daily Photo)
Ham (My Other Stuff)

Zastrzegam sobie możliwość rozszerzenia tej listy :-)
Pozdrawiam Was serdecznie

4 komentarze:

  1. Isle ty nie rozdzielaj nagród tylko bywaj częściej na swojej wyspie :)

    dziękuję za pamięć- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci:)

    Zenza ma rację..
    bywaj częsciej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. co racja, to racją: dobrze mówią!

    ciumas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, to dlatego, że mam teraz dużo pracy i spraw na głowie. Jakoś tak nie mogę się zmobilizowac.
    Tym większe zaskoczenie wyróżnieniem...
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń